sâmbătă, 5 februarie 2011

Viata culturala in Ardeal

Un reporter si un cameraman de la un post TV merg intr-un sat pentru a face un reportaj despre cum isi petrece ziua Badea Ion.
Ajunsi acolo, il roaga sa povesteasca ce face in cursul zilei.
- D’apoi, dimineata ma scol si trag un pahar de palinca…
- Stai, bade Ioane, ca nu-i bine sa apara pe TV ca bei de dimineata. Zi mai bine ca “citesti ziarul”…
- No, atunce… dimineata ma scol, cetesc ziarul. Dupa aia dau la porc sa mance, dupa care mai cetesc inc-un ziar. Pana la pranz lucrez in atelier, in care timp cetesc vreo doua-tri carti…
La masa mai cetesc vro doua reviste, iar sara adun fanul de pe cimp si cetesc in acelasi timp presa de sara. Dupa cina ma duc la biblioteca satului cu pretenii, iar la 10 cand inchide biblioteca merem cu toata trupa la Petre, ca el are tipografie!

11 comentarii:

  1. Un barbat vine batut la serviciu.
    -Cine te-a batut asa? intreaba un coleg
    -Nevasta-mea
    -Dar ce i-ai facut?
    -I-am zis doar atat: POATE TU
    -Pai cum asa? Doar pentru atat?
    -Pai stai sa vezi cum a fost. A venit ieri si mi-a zis: Dragul meu, noi n-am mai facut dragoste de mult... iar eu i-am zis: POATE TU!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aici e o melodie dedicata mie si numai mie in exclusivitate: http://www.220.ro/funny/Seba-Mare-Patron-Cocalar-Video/Nf1zIMGjAj/ . Marea mea nedumerire e faptul ca in parcul in care s-a cantat melodia nu au amplasat pana acum nici macar o statuie a mea. Sunt foarte trist din acest motiv si ma voi plande autoritatilor locale. Voi reveni cu mai multe melodii din ciclul "Mi-am uitat cutitu-n tata"

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Prea multa transparenta in administratia publica...nu?!
    A, nu...ca acum vad ca ai scris Anonim. Dar la ciclul "Mi-am uitat cutitu-n tata" ai drept de autor...deci esti inconfundabil!
    Stii ce...cred ca ar fi mai simplu decat o statuie, un blog pentru cultul personalitatii! ;)
    Mai putine cheltuieli la bugetul local!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum sunt la Gherla........... pe Feedjit E tare aia cu blonda. Eu nu sunt blond dar am patit si eu asa ceva. M-am trezit cand am auzit rasete in jur.

    RăspundețiȘtergere
  5. M-am speriat cand am citit ca esti la Gherla...ma gandeam ca e o moda pt intelectuali, un circuit turistic (stii la cine ma refer). Doamne fereste!!!
    Mi-am dat seama de schimbarea cu Gherla inainte, ca am calculat niste timpi (faci o diversiune sau ce se intampla :)) ? )
    Numai sa nu apari din alta tara sau pe alt continent, sau ...de pe Marte (cine stie ce urmeaza) ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. Tot din Gherla, dar de la scoala....
    Un banc despre musulmani, ca tot e la moda...
    "Doi arabi, sot si sotie mergeau prin desert. Barbatul ii spune sotiei:
    - Mergi inaintea mea asa vreo 100 de metri!...
    - Dar de ce? Nu asa scrie in Coran ca dupa ce ne casatorim trebuie sa mergem in viata unul langa celalalt?
    - Da, dar pe vremea cand s-a scris Coranul nu era teren minat!"

    RăspundețiȘtergere
  7. Ar trebui sa-mi dai un premiu ca-s vizitatorul cu numarul 300.

    RăspundețiȘtergere
  8. "Felicitari! Sunteti vizitatorul cu numarul 300! Ati castigat dreptul la alte comentarii! (ca alt premiu n-am)"

    RăspundețiȘtergere
  9. Iti recomand si blogul vechi, functioneaza ambele dar cu teme diferite. Si probabil va urma inca unul foarte oficial.

    RăspundețiȘtergere
  10. Acum sunt din Alba Iulia. M-am mutat de la Gherla.

    RăspundețiȘtergere