joi, 3 februarie 2011

Spovedania unei maneliste (e banc) Scuzati exprimarea...dar asa e bancul

(E de pus in scena, in interpretarea Andreei Marin -joaca frumos teatru.
In momentul in care spune titlul manelei, maneaua se aude pe fundal pana la urmatorul titlu de manea)
CITEZ:
" Cand eram mai mica am plans pe maneaua
"Adrian Minune - Numele tau de azi il voi uita" atunci l-am combinat pe cel de care imi placea cu o prietena, apoi s-a combinat cu alta tot din aceeasi gasca (la care am auzit prima data expresia "Daca il vad cu alta i-o tai" :)) nepotrivita pentru varsta respectiva si si acum e tot nepotrivita...daca il excludem pe Ciomu) , - acum e in Spania cu alta. (Nu cred ca i-a taiat-o! :)) )
Apoi am mai plans pe "DENISA - DACA PLECI" din cauza lui unu pe care mi l-a furat alta...adica nu mi l-a furat mie...ca una inainte i l-a furat la alta, apoi a devenit bun public, si cand credeam si eu ca l-am facut bun privat de fapt era bun mixt...apoi s-a facut bun privat si cred ca acum s-a ...privatizat. :))
In trecutul mai apropiat dar nu foarte apropiat :)) ascultam
Acum....nu mai.... plang!!!
(Sau ce credeti..... vroiam sa zic ca acum nu mai ascult manele?! ) "
:))

Un comentariu:

  1. Si primul comentariu al acestui maret blog!
    Citez de pe mess...in cea mai pura limba de chat:))
    -macar ai ras?
    -da, da, la ala cu manelele da! dar numai pentru faptul ca stiam ca e scris de tine... ca altfel ziceam ca mare tampita mai tre' sa fie si manelista care a scris chestia aia

    RăspundețiȘtergere